Scroll to top
- 5 %

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot ptylenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Aprilia

Aprilia Tuono V4 1100 Factory ABS '19

Promo fara TVA
13571 EUR

TVA inclus
16149 EUR

Inmatriculabil fara TVA
14285 EUR

TVA inclus
16999 EUR

Oferta in limita stocului disponibil!

Aprilia Tuono V4 1100 Factory ABS este cea mai puternică motocicletă din gama Tuono de la Aprilia, cu tehnologie și design preluate de la motocicleta de curse RSV4, remarcată în nenumărate campionate și curse. Modelul de față este echipat cu un motor de 175cp cu cilindrii așezați în unghi ascuțit, obținând reducerea lățimii și posibilitatea de a utiliza un șasiu mai compact, cu greutatea perfect centralizată pentru un bonus de manevrabilitate și stabilitate. Motorul este controlat cu o unitate modernă de motormanagement cu o capacitate superioară de calcul iar puterea pe care acesta o dezvoltă este ușor de stăpânit grație colecției impresionante de sisteme electronice de asistență la pilotare, precum Ride by Wire pentru utilizarea eficientă a carburantului si pentru reducerea noxelor poluante, platformă inerțială repoziționată, Aprilia Traction Control cu 8 moduri selectabile din mers, Aprilia Wheelie Control pentru evitarea ridicării roților de pe șosea, Aprilia Launch Control pentru pornire optimizată, Aprilia Pit Limiter pentru limitarea vitezei în funcție de regulile segmentului de traseu, Aprilia Cruise Control si ABS Bosch 9.1MP care intervine la viraje strânse și opriri pentru prevenirea patinării. Manevrabilitatea și confortul sunt duse la următorul nivel grație suspensiilor performante Ohlins, a frânelor pe disc cu etriere Brembo și designului de caroserie, suplu și agresiv, perfect complementar stilului de pilotare potrivit modelului. Toate acestea fac din Aprilia Tuono V4 1100 Factory ABS un model superior de motocicletă supersport, unul dintre preferatele experților în motociclism, oferit la un preț foarte avantajos.

- motor Aprilia cu 4 cilindri în V, 4 timpi, 4 valve, DOHC, 1077cc 175cp
- sistem motormanagement cu 3 module de utilizare, Sport/Track/Race
- răcire cu lichid
- cutie de viteze cu 6 trepte, cassete-type, sistem electronic de comutare rapidă Aprilia Quick Shift
- suspensie față cu furcă Ohlins, complet reglabilă, cursă 120mm
- suspensie spate cu basculă de aluminiu, monoamortizor Ohlins cu piggy-back, complet reglabilă, cursă 130mm
- frână față cu 2 discuri 330mm, etriere monobloc Brembo M432 cu 4 pistoane
- frână spate cu 1 disc de 220mm, etrier flotant Brembo cu 2 pistoane
- sistem Aprilia Launch Control pentru pornire controlată, reglabil cu 3 setări
- sistem Aprilia Wheelie Control pentru evitarea ridicării roții de pe șosea, reglabil cu 3 nivele
- instrumentație digitală color
- ABS Bosch 9.1 MP cu funcție de cornering, 3 moduri de funcționare
- sistem de control Aprilia Performance Ride Control
- accelerație Ride by Wire
- sistem Aprilia Traction Control pentru controlul tracțiunii, reglabil cu 8 nivele
- sistem Aprilia Cruise Control
- cadru din aluminiu
- sistem Aprilia Pit Limiter pentru limitarea vitezei maxime
- jante din aluminiu cu 3 spițe, ușoare pentru a limita efectul giroscopic

Garanție 2 ani.
Disponibil și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 4 cilindri, 4 timpi, 4 valve, DOHC
Putere : 175 CP
Capacitate : 1077 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 6 trepte
Rezervor : 15.5 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : furca Ohlins, reglabila
Suspensie spate : bascula, amortizor reglabil Ohlins
Frana fata : 2 discuri 330mm, etriere Brembo M432
Frana spate : 1 disc 220mm, etrier Brembo cu 2 pistoane
Anvelopa fata : Tubeless 120/70 ZR 17
Anvelopa spate : Tubeless 200/55 ZR 17
Inaltime sa : 825 mm
Inmatriculabil : Da
An : 2019
Culori : gri/negru
Tip motocicleta : Super Sport

Despre Aprillia

In Italia, de fiecare data cand cineva pronunta numele orasului Noale, ce are doar 15341  de locuitori, automat gandul zboara la Aprilia. Aprilia a fost o parte a grupului Piaggio, condus de presedintele Roberto Colaninno pana in 2004.

Unul din obiectivele strategice ale grupului a fost acela ca Aprilia  sa intareasca pozitia pe piata motocicletelor si scuterelor, devenind lideri de piata. Totodata se dorea ca Aprilia sa fie singura fabrica din Europa care sa acopere toata gama, de la 50cc la 1000cc.
Identitatea marcii Aprilia s-a consolidate odata cu inceperea colaborarii  R&D cu centrele de productie din Noale si Scorze. Legatura dintre Aprilia si zona Venice dateaza din perioada imediat urmatoare celui de-al doilea razboi mondial, cand Alberto Beggio a deschis o fabrica de biciclete in Noale.

In anul 1968, can fiul lui Alberto, Ivano Beggio a preluat conducerea companiei, Aprilia a intrat pe piata cu lansarea primului scuter de 50cc, colorat in albastru si auriu.
Primele modele au fost comercializate sub numele de Daniela si Colibri, dar renumele s-a datorat modelului de 500cc numti Scarabeo in 1970. Cei de la Aprilia au fost in permanenta stimulati de gandul de a intra in competitiile de la nivel
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei.

Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross. Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic.national, cele de viteza dar in apecial de cel de motocross.
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei. Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross.

Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic. In anii 90, Aprilia da lovitura de gratie pe piata scuterelor.
Datorita creativitatii lor, si a ideilor indraznete, au reusit sa sparga vechile conceptii si  sa gaseasca succesul.
Designul celor de la Aprilia a fost mereu unul indraznet, de la modelul Amico, primul scuter ce-a facut apel  la plastic, material ce nu mai fusese utilizat intr-o asa masura pana atunci, pana la modelul déjà legendar Scarabeo. Astazi, conducerea grupului Piaggio, a acordat increderea deplina celor de la Aprilia de a dezvolta cercetarea in sectoarele clasei mijlocii si mari, de a concepe noi motoare si caroserii, pe care sa le produca impreuna cu cei de la Piaggio.

Gama scuterelor Aprilia s-a dezvoltat puternic odata cu folosirea pe modelul consacrat Scarabeo a motoarelor cu capacitati intre 50cc si 500cc, plus noul model Sportcity. Dezvoltarea in acest segment a fost insotita de folosire unei tehnici foarte avansate, a unui stil unic si a inovatiilor originale. Spre exemplu putem amintii modelul Shiver 750, prima motocicleta din lume care a folosit sistemul ‘’ride by wire’’ si modelul Mana 850 care a fost primul care a apelat la o cutie de automata de viteza complet electronica.
In segmental off-road, Aprilia a atins  succesul cu modelele de inalta performanta 450 si 550, modele ce dispuneau de motoare V twins. Pe data de 22 februarie 2008, Aprilia lansa modelul RSV4, denumit ‘’Race Machine’’. Dispunea de un motor format din 4 cilindrii, cu o capacitate de 1000cc si o putere de peste 200 CP in cazul modelului de competitie. Aceasta noua motocicleta a marcat reintoarcerea marcii Aprilia in campionatul Superbike in anul 2009.

Modelul RSV4 destinat comercializarii  a fost lansat inainte de sfarsitul anului  2008.  Sosirea acestui nou model a venit sa confirme intentia marcii Aprilia  de a concura la cel mai inalt model.
Excelenta munca depusa de cei din Noale din cadrul departamentului Racing , a facut ca Aprilia sa castige doua campionate la clasele 125cc si 250cc in 2007 in MotoGP si alte 4 in 2006. In acest moment Aprilia a acumulat 40 de titluri , din care 33 in MotoGP.