Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Can-Am Maverick Trail DPS 1000 '18

Can-Am Maverick Trail DPS 1000 '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Can-Am Maverick Trail DPS 1000 2018UTV sport din categoria 1000cc cu servodirecție. Conceput pentru iubitorii traseelor offroad, Maverick Trail DPS 1000 este vehiculul echipat pentru cele mai dificile provocări pe care le depășește fără probleme. Cu puternicul motor Rotax de 976cc și 75cp la bază, vine echipat cu diverse dotări precum: servodirecția DPS (Dynamic Power Steering), suspensiile cu amortizoare pe gaz, sistemele de control la coborârea în pantă (Electronic Hill Descent Control) și de control electronic al accelerației (Intelligent Throttle Control) și cutia de viteze automată CVT cu treaptă Extra-Low, toate menite să îi dea un plus manevrabilitate și eficiență, înlesnind controlul. În completarea specificațiilor tehnice vine un look modern și atractiv, cu o schemă de culoare vibrantă galben cu negru.

Caracteristici standard:

- motor Rotax 1000, 2 cilindri în V, EFI, 976cc 75cp, răcire cu lichid
- cutie de viteze automată CVT cu sistem de comutare rapidă (QRS-T) și treaptă Extra-Low
- servodirecție DPS (Dynamic Power Steering)
- tracțiune selectabilă cu 4 moduri, 2x4 dif. spate blocat, 2x4 dif spate liber, 4x4 dif. spate blocat, 4x4 dif. spate liber
- diferențial spate blocabil
- diferențial față Vico-Lok QE, auto-blocant
- sistem de control la coborârea în pantă (Electronic Hill Descent Control)
- sistem control electronic accelerație (Intelligent Throttle Control)
- suspensie față cu braț dublu tip A, bară anti-ruliu, cursă de 254mm, amortizoare pe gaz
- frâne față cu 2 discuri de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- frâne spate cu 2 discuri de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- suspensie spate de tip TTA-T cu bară anti-ruliu, cursă de 267mm, amortizoare pe gaz
- 2 moduri de funcționare Sport/ECO
- jante de 12 inch de aluminiu
- bară de protecție față, integrată, din oțel
- volan cu poziție reglabilă
- priză tip brichetă în consolă
- 2 faruri de 55W cu semnătură Can-Am din LED-uri
- stopuri cu lumini LED
- capacitate de stocare de 20.2L
- cutie de depozitare de până la 136Kg
- capacitate de remorcare de 680Kg
- rezervor de 38L pentru autonomie optimă
- portiere 1/2
- sistem Ergo-Lok
- scaune Ergoprint pentru confort sporit
- afișaj multifuncțional digital: vitezometru, turometru, indicatori trip, ore funcționare, treaptă viteză, nivel combustibil, indicator cuplare centură, indicator mod ECO/Sport, ceas
- schemă de culoare pe negru/galben cu finisaje premium

UTV Can-Am cu 4 ani garanție.

UTV de vânzare și in rate.

Istoria Can-am Bombardier

Despre Bombardier

Totul a inceput in momentul in care  ne-am confruntat cu un adversar de temut: zapada. Astfel am inventat un nou sport: snowmobilul. Apoi ne-am indreptat atentia catre alte provocari. Inovatia nu este doar o pasiune pentru noi, este o traditie.

In 1937, Joseph-Armand "Bombardier" patenteaza primul vehicul capabil sa se deplaseze in conditii de zapada, denumit mai tarziu B7 snowmobile.

Inca din anul 1942, atunci cand J.A. Bombardier a fondat compania, numele nostru a fost sinonim cu creativitatea si calitatea. Spiritul  sau ne-a transmis legamantul de a fi mereu in cautarea unor noi frontiere si de a incerca in permanenta sa ne extindem. Astazi, in America, Europa si Asia-Pacific, aproape 5500 de oameni tin spiritul Bombardier in viata, in toate vehiculele recreationale si in absolut toate produsele create.

In BRP, adica Bombardier Recreational Products, inovatia si pasiunea sunt centrul, in jurul caruia se afla creatiile si serviciile noastre. Indiferent daca vorbim de skijet-urile Sea-Doo, snowmobilele Lynx si Ski-Doo, motoarele si kart-urile Rotax, ATV-urile Can-Am, roadster-ele Spyder si motoarele outboard Evinrude, aceste capodopere traiesc prin tehnologia moderna si designul de exceptie, toate inspirate de un singur gand, acela de a putea oferi clientilor nostri cele mai bune experiente.

Ca o dovada a permanentei cautari de noi provocari, in anul 2007 se lanseaza "Spyder", un vehicul dotat cu doua roti in fata si una singura in spate, o noutate absoluta. Pentru asta au colaborat cu Bosch si au realizat unicul VSS, un sistem care asigura o excelenta stabilitate si tractiune.

In anul 2009 peste 1300 de dealeri din America, Canada, Europa,  Rusia si Slovenia au luat parte la a 50 aniversare a Ski-Doosnowmobiles in Tampa, Florida. In perioada 28 februarie – 5 martie ei au fost martorii lansarii noii game de snowmobile.