Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Kawasaki

Kawasaki Brute Force 750 4x4i EPS '19

Neinmatriculabil fara TVA
8403 EUR

TVA inclus
10000 EUR

Cel mai de seamă ATV al companiei Kawasaki, Brute Force 750, revine și în sezonul anului 2019 la fel de pregătit ca întotdeauna să ofere cele mai bune rezultate în cadrul aplicațiilor utilitare dar și cele mai bune condiții pentru plimbări relaxante și o experiență off-road palpitantă. Clasicul motor de 750cc, proiectat să ofere eficiență maximă și o experiență unică, asigură 50 cp suficient cât să depășiți orice obstacol fără să vă copleșească cu o putere prea mare. Servodirecția calibrată electronic, cutia de viteze automată ușor de manevrat, comutatorul de tracțiune 2WD/4WD, suspensiile reglabile ce oferă un plus de confort pe terenurile accidentate și frânele puternice pregătite să vă ferească de orice situație neplăcută sunt doar o parte din dotările standard ale acestui vehicul 4x4 complet pregătit să vă acompanieze în orice situație, demonstrându-vă de fiecare dată că este un partener demn de încredea dumneavoastră.

Caracteristici standard:

- motor 749cc 50cp, pe injecție, răcit cu lichid, 2 cilindri în V, 4 timpi, 8 valve, SOHC
- cutie de viteze automată CVT cu 2 trepte și marșarier
- tracțiune 2WD/4WD
- suspensie față/spate cu braț dublu, reglabilă cu 5 opțiuni
- frână față cu 2 discuri de 200mm, etriere cu 2 pistoane
- frână spate cu disc încapsulat în grup
- pedală pentru acționarea frânei spate
- pornire electrică
- ghidon cu suprafață aderentă pentru vibrații reduse
- portbagaj depozitare față/spate din bare cu diametru mare și cu spații pentru legarea bagajelor
- servodirecție EPS (Electronic Power Steering)

 
ATV de vânzare și în rate.

Garanție 2 ani.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 2 cilindri in V, 4 timpi, 8 valve, SOHC
Putere : 50 CP
Capacitate : 749 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : CVT automată, 2 trepte + marșarier
Rezervor : 19 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe cardan, selectabila 2WD/4WD
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : braț dublu, reglabilă cu 5 opțiuni
Suspensie spate : braț dublu, reglabilă cu 5 opțiuni
Frana fata : 2 discuri 200mm, etriere cu 2 pistoane
Frana spate : disc incapsulat in grup
Anvelopa fata : AT 25 x 8-12
Anvelopa spate : AT 25 x 10-12
Lungime : 2195 mm
Latime : 1180 mm
Inaltime : 1220 mm
Greutate : 316 KG
Garda la sol : 240 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2019
Culori : albastru, alb

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.