Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Kawasaki

Kawasaki Brute Force 750 4x4i EPS Camo '19

Neinmatriculabil fara TVA
8655 EUR

TVA inclus
10299 EUR

Dedicat celor în căutarea unui ATV utilitar-recreațional pe care să se poată baza în orice situație, Kawasaki Brute Force 750 EPS Camo reprezintă gama de top a ingineriei japoneze în materie de vehicule off-road fiind pregătit să vă ofere de fiecare dată cele mai bune rezultate. Motorul  în V cu 2 cilindri de 750cc este proiectat să aducă un plus de eficiență în desfășurarea sarcinilor de orice fel iar datorită cutiei de viteze automată ușor de manevrat, suspensiilor optimizate cu opțiune de reglare în 5 poziții, frânelor puternice și sistemului de servodirecție calibrat electronic vehiculul de față reușește să ofere o experiență de riding inedită unde distracția este asigurată de fiecare dată. Pentru a adăuga și un plus de stil ATV-ul vine cu o schemă de culoare camuflaj. 

Caracteristici standard:

- motor 749cc 50cp, pe injecție, răcit cu lichid, 2 cilindri în V, 4 timpi, 8 valve, SOHC
- cutie de viteze automată CVT cu 2 trepte și marșarier
- pornire electrică
- suspensie față/spate cu braț dublu, reglabilă cu 5 opțiuni
- servodirecție EPS (Electronic Power Steering)
- pedală pentru acționarea frânei spate
- tracțiune 2WD/4WD
- frână față cu 2 discuri de 200mm, etriere cu 2 pistoane
- frână spate cu disc încapsulat în grup
- ghidon cu suprafață aderentă pentru vibrații reduse
- portbagaj depozitare față/spate din bare cu diametru mare și cu spații pentru legarea bagajelor
- schemă grafică disponibilă camuflaj

 ATV Kawasaki de vânzare și în rate.

ATV cu 2 ani garanție.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 2 cilindri in V, 8 valve, 4 timpi, SOHC
Putere : 50 CP
Capacitate : 749 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : CVT automată, 2 trepte + marșarier
Rezervor : 19 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe cardan, selectabila 2WD/4WD
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : braț dublu, reglabilă cu 5 opțiuni
Suspensie spate : braț dublu, reglabilă cu 5 opțiuni
Frana fata : 2 discuri 200mm, etriere cu 2 pistoane
Frana spate : disc incapsulat in grup
Anvelopa fata : AT 25 x 8-12
Anvelopa spate : AT 25 x 10-12
Lungime : 2195 mm
Latime : 1180 mm
Inaltime : 1220 mm
Greutate : 316 KG
Garda la sol : 240 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2019
Culori : camuflaj

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.