Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Mule SX 4x4 '19

Kawasaki Mule SX 4x4 '19
Kawasaki Mule SX 4x4 '19
Kawasaki Mule SX 4x4 '19
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Un SXS utilitar cu tracțiune față/spate, Kawasaki Mule SX 4x4 este un vehicul compact echipat cu dotări variate pentru ca utilizatorul să poată duce la bun sfârșit activități din preajma gospodăriei, fermă, cabană și chiar și pe platforme industriale. Motorizarea remarcabilă de doar 401cc și 13cp asigură o putere suficientă pentru aplicații de dificultate medie iar datorită suspensiilor tip MacPherson, a frânelor hidraulice cu acționare precisă și a cadrului rezistent dar ușor din oțel vehiculul asigură și un grad sporit de siguranță. În completarea acestor dotări, pentru a definitiva caracterul utilitar, SXS-ul vine echipat cu o benă generoasă ce poate încărca până la 181 kg, un spațiu de depozitare etanș amplasat frontal cu o capacitate de până la 60L și un ghidon a cărui poziție este reglabilă.

Caracteristici standard:

- motor 401cc 13cp, 1 piston, 4 timpi, OHV, răcire cu aer
- cutie de viteze automată CVT, 2 trepte și marșarier
- cadru din oțel rezistent și flexibil
- tracțiune 2WD/4WD
- diferențial blocabil pe spate
- spațiu etanș de stocare de 60L, amplasat pe față
- frână față/spate hidraulică, cu 2 tamburi
- frână de parcare cu acțiune mecanică asupra roților spate
- volan cu poziție reglabilă
- rezervor cu capacitate de 16L pentru autonomie crescută
- suspensie spate unit swing
- suspensie față independentă, tip MacPherson
- pornire electrică
- capacitate maximă de tractare 500Kg
- benă cu capacitate de până la 181Kg

 

SXS de vânzare și în rate.

Garanție 2 ani.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.