Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Z900RS ABS Black '19

Kawasaki Z900RS ABS Black '19
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Ce se întâmplă dacă inginerii experți Kawasaki combină stilul clasic al unei legende din anii 70, Kawasaki Z1, cu finisaje și tehnologie ultra-moderna? Rezultatul este Kawasaki Z900RS ABS, o punte de legătură între două epoci. Elementele principale de design sunt rezervorul de combustibil în formă de picătură de apă, roțile cu spițe subțiri și plate, farul frontal rotund cu diametru de 170mm și grafica pe negru lucios, toate acestea oferind modelului un stil old-school deosebit de elegant. Tehnologia și performanțele se ridică la nivelul sezonului curent, cu un motor de 948cc 110cp, cadru ușor de tip trellis, sistem de eșapament optimizat pentru o sonorizare instant recognoscibilă, ambreiaj Assist and Slipper, ABS și tehnologie de control al tracțiunii. Fiabil, elegant și foarte puternic, Kawasaki Z900 RS ABS este ideal pentru piloții preocupați de stil, dar care refuză să facă rabat de la performanță.

- motor cu injecție de 948cc 110cp, 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve DOHC
- cutie de viteze cu 6 trepte
- frână față cu 2 discuri semi-flotante de 330mm, etriere cu 4 pistoane
- sistem ABS
- frână spate cu 1 disc de 250mm, etrier cu 1 piston
- cadru ușor de tip Trellis
- instrumentație de bord cu vitezometru și turometru radial și ecran multi-funcțional LCD
- indicator rulare ECO
- far rotund pe față, lumini LED, diametru de 170mm
- răcire cu lichid
- sistem de eșapament modificat pentru experiență auditivă de înaltă calitate
- ambreiaj Assist and Slipper
- șa Ergo-Fit cu înălțime redusă la 835mm
- suspensie față cu furcă inversă, reglabilă
- suspensie spate de tip Horizontal Back-link, amortizor reglabil pe gaz
- pornire electrică
- sistem pentru controlul tracțiunii Kawasaki Traction Control (KTRC) cu 2 moduri

Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 160€ + TVA.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.