Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha Grizzly 350 2WD '19

Yamaha Grizzly 350 2WD '19
Yamaha Grizzly 350 2WD '19
Yamaha Grizzly 350 2WD '19
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Cel mai celebru ATV utilitar-recreațional al brandului Yamaha, Grizzly, revine în sezonul anului 2019 cu un model entry level de 350cc cu tracțiune spate proiectat să ofere eficiență sș performanță în desfășurarea sarcinilor utilitare, totul la un preț foarte accesibil. Șasiul ușor și suspensia față cu articulație dublă oferă o manevrabiltiate sporită, motorul eficient oferă un consum optim dar și o putere notabilă pentru a putea transporta până la 120 kg pe portbagajele față și spate. Costurile scăzute de întreținere alături de prețul scăzut asigură și un raport calitate/preț excelent, Grizzly 350 2WD fiind astfel o alegerea ideală celor care au nevoie de un partener de muncă capabil și accesibil.

Caracteristi standard:

- Motor monocilindru, 4 timpi, Răcit cu aer, SOHC, 2-supape, 348cc
- Sistem de transmisie frână de motor Ultramatic® V-belt cu roata din spate, F/N/R
- Sistem de direcţie tip Ackermann
- Sistem suspensie faţă furci duble independente, preîncărcare reglabilă în 5 poziţii, Cursă 160 mm
- Sistem suspensie spate furci duble independente, preîncărcare reglabilă în 5 poziţii, Cursă 180 mm
- Frână faţă disc hidraulic dublu
- Frână spate tambur etanş
- Anvelope faţă AT25x8-12
- Anvelope spate AT25x10-12
- Portbagaj faţă 40kg
- Suport spate 80kg
- Capacitate rezervor 13.5L

2 ani garantie, ATV de vanzare si in rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.