Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Yamaha

Yamaha TT-R50E '18

Neinmatriculabil fara TVA
1387 EUR

TVA inclus
1651 EUR

Yamaha TT-R50E 2018. Pentru că inginerii Yamaha știu că adevărații campioni se formează de la vârste fragede, dar și că perioada copilăriei este una plină de experiențe noi și aventuri, aceștia au proiectat motoreta Yamaha TT-R50E, un model dedicat copiilor între 4 și 7 ani pasionați de lumea moto. Cadrul ușor, greutatea redusă și motorizarea 50cc extrem de eficientă sunt motivele pentru care pilotul va fi mereu în control deplin asupra vehiculului, iar datorită frânelor puternice pe tambur, situațiile dificile vor putea fi mereu ușor de evitat. Spre bucuria părinților și siguranța celui mic, modelul poate fi pornit doar cu cheie de contact, permițând un control deplin asupra utilizării. În completarea specificațiilor vine un look atractiv inspirat din seria modelelor de calibru competițional oferind astfel un pachet complet pentru cel mic, pregătit să-i ofere amintit de neuitat și să-l inițieze în frumoasa și palpitanta lume moto.

- motor în 4 timpi, 2 supape, SOHC, 49.5cc
- greutate de 57kg
- cadru din țeavă tubulară de oțel
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă de 96mm
- suspensie spate cu basculă, cursă de 71mm
- cutie de viteze semiautomată cu 3 trepte, ambreiaj automat
- sistem de frâne pe tambur
- transmisie finală pe lanț
- răcire cu aer
- carcasă ușoară și rezistentă din polipropilenă
- pornire doar cu cheie de contact
- apărătoare față/spate din polipropilenă dură și flexibilă
- rezervor carburant de 3.1L

 

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindri, 4 timpi, 2 valve, SOHC
Putere : 4 CP
Capacitate : 50 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : semiautomata cu 3 trepte
Rezervor : 3.1 l
Racire : cu aer
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : furca telescopica
Suspensie spate : bascula
Frana fata : tambur 80mm
Frana spate : tambur 80mm
Anvelopa fata : 2.50-10 4PR
Anvelopa spate : 2.50-10 4PR
Lungime : 1305 mm
Latime : 595 mm
Inaltime : 795 mm
Greutate : 57 KG
Inaltime sa : 555 mm
Garda la sol : 135 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2018
Culori : albastru
Tip motocicleta : Cross

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.