Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha Wolverine-R EPS '18

Yamaha Wolverine-R EPS '18
Yamaha Wolverine-R EPS '18
Yamaha Wolverine-R EPS '18
Yamaha Wolverine-R EPS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha Wolverine-R EPS este un SXS 700cc cu 2 locuri, unul dintre cele mai accesibile vehicule off road utilitar-recreaționale Yamaha. Acest model este puternic, manevrabil și adaptabil, dotat cu un motor monocilindru de 51cp, eficient și cu un cuplu ridicat, ceea ce îl face perfect pentru tractare sau pentru depășirea obstacolelor obișnuite din mediul off road, cuplat la o cutie de viteze automată CVT cu 2 trepte, cu tracțiune selectabilă On-Command 2WD/4WD/4WD diferențial blocat. Acestea sunt montate pe un cadru rezistent și ușor, dotat cu suspensii independente cu braț dublue de înaltă calitate, perfect optimizate pentru deplasare în off road, cu o cursă alungită a roților, bară stabilizatoare pe spate și amortizoare KYB complet reglabile, iar servodirecția electronică EPS oferă un bonus la capitolul manevrabilitate și diminuează nivelul de oboseală resimțit de pilot la sfârșitul unei zile de muncă sau distracție. În plus, modelul are un design modern și compact, cu o caroserie cu forme agresive și cabină în stil auto cu 2 scaune sport, iar bena plată din dotare poate fi folosită la transportul uneltelor de lucru și a instrumentelor de vânătoare sau pescuit. Prin toate acestea, Yamaha Wolverine-R EPS devine un SXS perfect echipat pentru oricine dorește un partener de distracție care să poată să fie de folos la treburi ușoare din preajma gospodăriei atunci când este necesar.

- motor monocilindric, răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4 supape, 708cc, 51cp
- pornire electrică
- transmisie pe cardan
- cutie de viteze automată CVT cu 4 trepte
- tracțiune selectabila On-Command 2WD/4WD/4WD dif. blocat
- suspensie față independentă cu braț dublu, cursă 246 mm
- suspensie spate independentă cu braț dublu și bară stabilizatoare, cursă 269 mm
- amortizoare KYB complet reglabile
- frâne hidraulice cu discuri duble
- cabină stil auto cu 2 scaune sport
- anvelope Maxxis Bighorn 2.0
- sistem de inter-blocare a centurii, pentru siguranță suplimentară
- vehicul off-road cu 2 locuri, compact și cu aspect agresiv
- sistem de servodirecție EPS
- capacitate rezervor 36.7L
- platformă de încărcare plată şi capacitate de tractare de 680 Kg
- afișaj digital LCD complet cu indicator rezervor, vitezometru, contor de parcurs, contor ore, ceas, indicator voltaj baterie, status 4WD, indicator transmisie, indicator trip dublu ,indicator frână de parcare


SXS Yamaha cu 2 ani garanție.

SXS Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.