Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha WR450F '18

Yamaha WR450F '18
Yamaha WR450F '18
Yamaha WR450F '18
Yamaha WR450F '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha WR450F 2018. Cea mai complet echipată motocicletă enduro a line-up-ului Yamaha 2018, WR450F dispune de toate caracteristicile necesare oricărui împătimit de aventură și adrenalină care dorește să domine orice teren off road indiferent de dificultatea sa. Pusă în mișcare de un motor special și inovator, proiectat cu chiulasa inversată și admisia orientată frontal, reușește să livreze o putere suplimentară, iar datorită cutiei de viteze eficiente cu 5 trepte și ambreiaj enduro accelerația va fi una constantă, fără pierderi la comutarea treptelor. Cadrul din aluminiu, suspensiile optimizate și masa de greutate echilibrată sunt motivele pentru care modelul de față reușește să ofere o manevrabilitate superioară alături de un grad suplimentar de stabilitate. Adăugați o pereche de frâne hidraulice pe disc cu răspuns precis și un radiator cu specificații pentru curse enduro și veți obține un pachet complet, dedicat pantelor abrupte, terenurilor noroioase, potecilor accidentate și tuturor celorlalte trasee off road dificile.

- motor monocicilndric, 4 timpi, răcit cu lichid, DOHC, 4 supape, 449cc
- chiulasă inversă cu admisie orientată față
- roată spate de 18 ţoli, anvelope Metzeler 6 Days Extreme
- cadru semi double cradle
- suspensie față cu furcă telescopică, curs7 310 mm
- suspensie spate link-type cu basculă și amortizor, cursă 318 mm
- centru de greutate echilibrat pentru manevrare agilă
- amplificator de putere cu conectare directă, pentru tuning simplu
- injecție de carburant
- cutie de viteze cu 5 trepte cu ambreiaj enduro
- radiatoare cu specificaţii pentru curse enduro şi ventilator de răcire uşor
- transmisie pe lanț
- sistem electric de pornire
- frâne hidraulice cu 1 disc, față 270 mm, spate 245 mm
- capacitate rezervor 7.5L
- șasiu din bare de aluminiu, cu rigiditate optimizată

 

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.