Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha YFM700R SE '18

Yamaha YFM700R SE '18
Yamaha YFM700R SE '18
Contacteaza-ne pentru pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha YFM700R SE este un ATV sport ediție specială care preia majoritatea atributelor tehnice de la modelul de bază YFM700R, inclusiv motorizarea monocilindrică de 686cc 46cp, cu un cuplu ridicat și accelerație explozivă, de data aceasta cu o mapare specială de curse și cu un cap de cilindru high compression, unice pe varianta SE. Acest motor este cuplat la o cutie de viteze cu 5 trepte și marșarier și montat pe un cadru hibrid cu partea din față din oțel rezistent și ușor iar partea din spate cu basculă din aluminiu - greutatea redusă și rigiditatea acestuia oferă modelului un plus de manevrabilitate în situații off road, iar sistemul de suspensii independente cu braț dublu pe față și cursă alungită, precum și amortizoarele reglabile cu 3 poziții vă garantează că veți avea parte de o experiență confortabilă, perfect adaptată stilului dumneavoastră de pilotare. Toate acestea sunt completate de un design modern și agresiv, cu o caroserie suplă cu o schemă de culoare pe gri și negru, iar YFM700R SE devine astfel o alegere excelentă de quad de curse, potrivit atât pentru întreceri acerbe cât și pentru plimbări.

- motor cu 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, 686cc 46cp
- cap de cilindru high compression
- răcire cu lichid
- mapare de curse pentru motor
- cutie de viteze cu 5 trepte și marșarier
- frână față cu disc dublu, ventilat, etriere hidraulice cu 2 pistoane
- frână spate cu disc ventilat, etriere hidraulice
- suspensii față independente cu braț dublu, amortizor cu piggyback reglabil cu 3 poziții, cursă de 230mm
- suspensii spate cu basculă din aluminiu turnat, amortizor reglabil cu 3 poziții, cursă de 256mm
- design ergonomic
- șasiu hibrid cu parte din față din oțel și parte din spate din aluminiu
- instrumentație clară pe bază de LED-uri
- jante din aluminiu


Garanție 2 ani.
Disponibil și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.