Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Yamaha

Yamaha YZF-R3 ABS '18

Inmatriculabil fara TVA
5000 EUR

TVA inclus
5950 EUR

Yamaha YZF-R3 ABS 2018. Motocicletă super sport de ultimă generație proiectată să se integreze perfect atât pe asfaltul circuitelor cât și pe șoselele orașelor, YZF-R3 reprezintă un model de excepție ce se afirmă prin tehnologia de ultimă generație, accelerația remarcabilă, design-ul atractiv și raportul calitate/preț de invidiat, oferind astfel un pachet complet dedicat atât piloților de oraș în căutarea unei partenere de încredere cât și profesioniștilor în căutarea unui vehicul cu care să poată domina orice competiție. Pusă în mișcare de un motor modern cu 2 cilindri, livrează o putere optimă de 41cp, o accelerație puternică și constantă dar și un consum redus de doar 3.8L/100km, oferindu-vă astfel toate atuurile necesare pentru a depăși cu brio provocările zilnice lansate de aglomeratul mediu urban, dar și pentru a economisi sume considerabile de bani. Cadrul tip diamant și suspensiile sport vă vor oferi o manevrabilitate de top și o stabilitate crescută, iar datorită frânelor puternice hidraulice cu ABS veți putea evita situațiile dificile, fiind întotdeauna în control deplin asupra vehiculului. Toate acestea alături de un design cu structură dinamică ce oferă agilitate și un look extrem de atractiv, însumează un model de motocicletă super sport calitativă și performantă ce poate fi condusă chiar și de cei proaspeți inițiați în lumea moto, având capacitatea de a se adapta oricărui tip de pilot pentru a-i asigura o pilotare calitativă și antrenantă.

- motor cu 2 cilindri, DOHC, 4 timpi, 4 supape, 321cc, 41cp, răcire pe lichid
- cadru tip diamant
- conformitate permis A2
- frână față hidraulică 1 disc, 298 mm
- frână spate hidraulică 1 disc, 220 mm
- consum de 3.8L/100km
- pornire electrică
- suspensii sport
- rezervor 14L
- șasiu subțire și ușor ce oferă agilitate și manevrabilitate crescute
- transmisie pe lanț
- sistem ABS
- cutie viteze 6 trepte
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 130 mm
- suspensie spate cu basculă și amortizor, cursă 125 mm

 

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 2 cilindri, 4 timpi, 4 valve, DOHC
Putere : 41 CP
Capacitate : 321 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 6 trepte
Rezervor : 14 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : furca telescopica
Suspensie spate : bascula
Frana fata : 1 disc 298mm
Frana spate : 1 disc 220mm
Anvelopa fata : 110/70-17M/C 54H (Tubeless)
Anvelopa spate : 140/70-17M/C 66H (Tubeless)
Lungime : 2090 mm
Latime : 720 mm
Inaltime : 1135 mm
Greutate : 168 KG
Inaltime sa : 780 mm
Garda la sol : 160 mm
Inmatriculabil : Da
An : 2018
Culori : albastru
Tip motocicleta : Super Sport

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.